Monday, June 1, 2009

Azizan Razak : Babi Lebih Utama Dari Orang Kg. Tok Bidan.


Kerajaan PAS Negeri Kedah hari ini telah menunjukkan dasar kerajaan yang begitu "baik" sekali. Bersesuaian dengan slogan "Kedah Sejahtera", selaku Menteri Besar Kedah, Azizan Razak dengan bangganya telah menandatangani surat kelulusan untuk MENANGGUHKAN tindakan pihak berkuasa tempatan supaya MEROBOHKAN PREMIS PENTERNAKAN BABI di Kampung Berjaya, Alor Setar, Kedah.

Syabas diucapkan kepada MB Kedah yang begitu "prihatin" dengan sensitiviti rakyat Kedah, khususnya penduduk Melayu beragama Islam di Kampung Berjaya. Penduduk Kampung Berjaya "amat berterima kasih" kepada "ihsan" Azizan Razak untuk memberi lebih masa kepada mereka untuk menghirup "udara segar" dari kandang babi berkenaan. Selain menguntungkan "tauke" babi berkenaan, tindakan YB Sg. Limau itu amat "bertepatan" sekali dengan laungan takbir "Allahu Akbar". Pujian juga harus diberikan kepada pihak Kerajaan PAS Negeri Kedah kerana berjaya menangguhkan tindakan merobohkan "rumah" kepada haiwan yang ternyata memberi kesan bahaya kepada manusia baru-baru ini. Sesungguhnya virus influenza A H1N1 dan JE tidak akan dapat memberi apa-apa kesan kepada ralyat Kedah kerana mereka adalah "kebal" dari virus maut itu!

Selain itu juga, jutaan tahniah kepada Azizan Razak kerana berbesar hati untuk TIDAK MENANGGUHKAN tindakan MEROBOHKAN RUMAH PENDUDUK KAMPUNG TOK BIDAN. Penduduk Kampung Tok Bidan "amat seronok" melihat rumah mereka dirobohkan sehingga mengalirkan "airmata" gembira! Mereka "memuji-muji" tindakan MB Kedah itu kerana "tidak sabar-sabar" untuk meruntuhkan kediaman mereka walaupun rayuan terhadap tindakan itu sudah dibuat. Syabas kepada Azizan kerana begitu prihatin dengan masalah rakyat yang berpendapatan rendah itu, kerana dia juga tahu bahawa penduduk Kampung Tok Bidan juga mengalami kesulitan untuk mendapat penempatan baru.

Begitulah Kerajaan PAS Negeri Kedah yang begitu komited dengan "kesejahteraan" BABI. Rumah babi haruslah ditangguhkan dari dirobohkan. Manakala rumah penduduk-penduduk Kampung Tok Bidan pula haruslah segera dirobohkan demi menyusahkan hidup mereka lagi. Begitulah dasar "Kedah Sejahtera" pimpinan Azizan Razak! Babi dijaga, penduduk kampung menderita! Eloklah selepas ini dirobohkan pula kampung-kampung di Sg. Limau dengan segera, dan digantikan dengan kandang-kandang babi! Sesungguhnya babi dan "tauke" babi amat mulia di sisi Azizan, berbanding rakyat Kedah yang dok undi dia dulu!

Takbir! Allahu Akbar...Allah Maha Besar..Semoga Allah sahaja yang dapat membalasnya!
Sumber: click

3 comments:

  1. Jaga babi dapat undi Cina, halau Melayu, juga dapat undi Cina dan India

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
      dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
      beri 4 angka [2825] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
      dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
      ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
      allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
      kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
      sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
      yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
      insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 750 JUTA , wassalam.














      Delete
  2. salam..lansung tiada adab..puteri perosak anak muda..tutup aurat pun tidak..nak kata kat orang..panduan mane yang kamu ikut??

    ReplyDelete